top of page

הסעות לחתונה - אתם בידיים טובות!

עודכן: 27 בדצמ׳ 2018

יום הנישואים הינו אחד מהימים החשובים ביותר בחייכם, כל פרט מתוכנן בקפידה – האולם, השמלה, רשימת האורחים של צד החתן והכלה, עיצוב השולחנות. אך מה עם הגעת האורחים לאירוע, כיצד תוכלו להבטיח שכולם יוכלו להגיע? הדבר האחרון שאתם רוצים לשמוע דקות לפני הזמן המיועד לחופה, הוא צלצול טלפון שאומר – אנחנו תקועים בפקקים, אנחנו מאחרים, איבדנו את הדרך ואין קליטה של GPS פה, או לוותר על אורחים שחשובים ללבכם, רק בגלל שאין להם אפשרות להגיע לחתונה מרוחקת.




תנו לנו לפתור לכם את הדילמה. חברת הגל הבטוח מתמחה בהסעת החתן והכלה לאירוע, וכן בהסעות מאורגנות של האורחים לאולם או לגן האירועים. דמיינו את האורחים שלכם מגיעים ביחד בהסעות מאורגנות מראש, מבלי הצורך לנווט באמצעות GPS לגן אירועים נידח בו לא ביקרו בעבר, אז דמיינו את עצמכם יוצאים מרכב מפואר, מעוצב בקפידה היישר אל מחיאות הכפיים ופניהם המתרגשות של האורחים.

עם ניסיון של מעל 30 שנים בתחום ההסעות, נהגים מיומנים וערניים שעובדים במשמרות ואינם סחוטים לאחר 24 שעות רצופות של עבודה, עם רכבים ואוטובוסים חדישים ומתוחזקים היטב, אנו הבחירה הטובה ביותר . אם מדובר בחתונה, מסיבת רווקים, בר או בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע אחר, אנו מודעים לכך שיום זה חשוב עבורכם, ונשמח להסיר את הדאגות מלבכם בכל הקשור לאיך האורחים יגיעו.


נוסיף כמה המלצות וטיפים להזמנת הסעות לחתונה או לאירוע:

*באירועים במקומות מרוחקים תמיד עדיף לדאוג לאפשרות הסעה אל האירוע ובסיומו. אנשים רבים שותים אלכוהול במהלך האירוע וישמחו לוותר על הצורך לנהוג חזרה בהשפעת אלכוהול או למצוא נהג תורן שלא יוכל לשתות במהלך האירוע.


*בהסעות לאירועים מומלץ תמיד להזמין מספר מקומות גדול יותר מכמות האורחים שאמורה להגיע. תמיד ישנם אנשים שלא בטוחים עד הרגע האחרון אם יגיעו או לא, ועדיף להתכונן לכמות אורחים גדולה מעט מהצפוי מאשר להשאיר אורח מאוכזב בבית בגלל שלא היה מקום באוטובוס.


*בהסעה קבוצתית גדולה מומלץ לקבוע עם אנשים מקום קרוב למיקום מגוריהם על מנת לאסוף מספר אנשים במקביל מנקודה אחת ולהחזירם לאותה הנקודה בסיום האירוע.



אז כחלק מההכנות לאירוע, אחרי שבחרתם את המנות השונות, את צבע המפות לשולחן ואת הפרחים שיונחו עליו, עכשיו זה הזמן לדאוג להסעות של האורחים שלכם עם הגל הבטוח.

הגל הבטוח

הסעות לכל מקום. הסעות בכל זמן.

bottom of page