top of page

הסעות לדרום

שלושים שנים של ניסיון הופכים את חברת הגל הבטוח לחברה מספר אחת בנסיעות לאיזור הדרום. אירועי חברה או טיול שנתי למצפה רמון או לאילת, חתונות וברי מצווה בנופים המדהימים של מדבר יהודה, יש הרבה סיבות לבקר באיזור הדרום, ויש חברה אחת שמובילה אתכם בצורה הבטוחה ביותר עם הרכבים החדישים ביותר. אין קבוצה שהיא קטנה או גדולה מדי עבורנו, וצי האוטובוסים, המיניבוסים והרכבים הפרטיים שלנו עומד לרשותכם, בשילוב עם צוות נהגים מיומן שאיתו תשמחו להעביר ימים שלמים של טיולים.


הסעות לדרום בראש שקט- הגל הבטוח

אנו מסיעים מאיזור הצפון והמרכז לכל מקום בדרום הארץ, בין היתר אנו מציעים:


הסעות לבאר שבע

הסעות לערד

הסעות לקריית גת

הסעות למצפה רמון

הסעות לאילת

הסעות לאופקים

הסעות לאשקלון

הסעות לדימונה

הסעות לנתיבות

הסעות לקריית מלאכי



אנו גם נוסעים לישובים השונים באיזור הדרום, ואין מקום שהוא מרוחק מדי שנסרב לנסוע אליו. אנו מקפידים על עבודה במשמרות, כך שברגע שאתם יוצאים לטיול באיזור הדרום, או מזמינים הסעה לאירוע או לחתונה בישובי הדרום תמיד תקבלו נהג עירני שיוביל אתכם בבטחה לכל יעד. כל הרכבים שלנו הם חדישים וכוללים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. הם עוברים טיפולים ובדיקות סדירות על ידי מוסכים מורשים בלבד, כל מנת שיוכלו להתאים לצי הרכבים המנצח של צוות הגל הבטוח.


איזור הדרום של ישראל כולל אקלים מדברי מיוחד וחופים מדהימים, ניתן לבקר במספר רב של אטרקציות, והנהגים שלנו בקיאים באיזור ויוכלו להמליץ לכם על אטרקציות בהן תוכלו לעצור בדרך. בין האטרקציות הללו תוכלו למצוא את:


ריף הדולפינים באילת

גן לאומי מצדה

ים המלח

מצפי כוכבים ניידים

מצפה רמון ומכתש רמון

מדבר יהודה

חוף ביאנקיני

הגן הבוטאני בעין גדי


ועוד אטרקציות רבות נוספות. היתרון הגדול בשימוש באוטובוס שכור הוא שאתם קובעים את לוח הזמנים ואת כמות העצירות בדרך. תוכלו לעצור בכל אטרקציה הרלוונטית לקהל היעד שלכם, והאוטובוס יחכה לכם בסיום הבילוי על מנת להמשיך לבית ההארחה, המלון, או חזרה הביתה.


לא יוצאים לטיולים באיזור הדרום מבלי להזמין את ההסעה הבטוחה והאמינה ביותר של צוות הנהגים של הגל הבטוח – 03-6356699

הגל הבטוח

הסעות לכל מקום. הסעות בכל זמן.

bottom of page