top of page

הסעות לצפון

חברת הגל הבטוח מתמחה בהסעות באיזור צפון הארץ, בערים הגדולות ואף לישובים הקטנים יותר. אין מקום שהוא רחוק מדי עבור הנהגים המומחים שלנו, והם מכירים את האיזור על בוריו. אנו מתמחים גם בהסעות לאירועים שונים, כמו חתונות ובר מצוות באולמות ובגני האירועים המדהימים של איזור השרון. גם אם מרבית קרובי המשפחה שלכם גרים באיזור המרכז, אין סיבה שלא יוכלו להגיע לאירוע שלכם בצפון. התקשרו עכשיו והזמינו אוטובוס או מיניבוס לאורחים – ולא יהיה אחד שלא יגיע לאירוע.


חברת הסעות לצפון - הגל הבטוח


מעל שלושים שנות ניסיון של הסעות בכל איזור הצפון, לאטרקציות שונות, לחתונות ואירועים, לימי כיף וגיבוש בכל איזור הצפון. בין הערים השונות אליהן הפעלנו הסעות בעשרות השנים האחרונות תוכלו למצוא:



שירותי הסעה לחיפה

שירותי הסעה לעכו

שירותי הסעה לנהריה

שירותי הסעה לקריות

שירותי הסעה לקרית טבעון

שירותי הסעה ליקנעם

שירותי הסעה לטבריה

שירותי הסעה לצפת

שירותי הסעה לכרמיאל

שירותי הסעה לקרית שמונה

שירותי הסעה למטולה

שירותי הסעה לעפולה

שירותי הסעה למגדל העמק

שירותי הסעה לנצרת עילית

שירותי הסעה למעלות תרשיחא

שירותי הסעה לנצרת

שירותי הסעה לאור עקיבא

ועוד ועוד


כל הרכבים שלנו הם חדישים וכוללים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. הם עוברים טיפולים ובדיקות סדירות על ידי מוסכים מורשים בלבד, הנהגים שלנו עובדים במשמרות, כך שברגע שאתם יוצאים לטיול באיזור הצפון, או מזמינים הסעה לאירוע או לחתונה בצפון תוכלו לישון בשקט בנסיעה מבלי לדאוג שהנהג עייף מדי בכל שעה שבה אתם נוסעים, אם מדובר בשעות הבוקר, הצהריים או שעות הלילה המאוחרות.


אם תבחרו לצאת לטיול בצפון, שירותי ההסעות שלנו יוכלו לקחת אתכם לסיורים בין האטרקציות השונות בצפון, האוטובוסים שלנו ביקרו בכמעט כל אטרקציה אפשרית באיזור, והנהגים ישמחו לסייע לכם לאתר את המקומות האידיאליים עבורכם לחופשה משפחתית או לטיול מאורגן. בין האטרקציות שניתן למצוא באיזור הצפון תוכלו לבקר ב:


הר החרמון

מתחם חמת גדר

רפטינג בנהר הירדן

מרכז קנדה

פינת חי קיבוץ מזרע

גן גורו - פארק אוסטרלי בקיבוץ ניר


ועוד אטרקציות רבות אחרות. איזור הצפון הינו אחד האיזורים הירוקים ביותר בארץ, ומאפשר להנות מהשקט והשלווה של איזור מרוחק מהעיר. הנסיעה עצמה הינה חוויה מרתקת וצבעונית, בה ניתן לחוות את הטבע במלוא הדרו, מערים וגבעות ירוקים לאורך הדרך ועד לחרמון המושלג – כל אלה במרחק נגיעה כאשר אתם נוסעים לצפון.


אז זכרו – טיולים ואירועים באיזור הצפון –  רק עם שירותי ההסעות של הגל הבטוח -

חייגו - 03-6356699


הגל הבטוח

הסעות לכל מקום. הסעות בכל זמן.

bottom of page